luni, 16 noiembrie 2009

Alta trupa beton: Lyube



Astea sunt versurile:

Ты неси меня, река

Ты неси меня, река, за крутые берега,
Где поля мои поля, где леса мои леса.
Ты неси меня, река, да в родные мне места,
Где живет моя краса, голубы у нее глаза.

Как ночка темная,
Как речка быстрая,
Как одинокая луна,
На небе ждет меня она.

За туманом огонек, как же он еще далек?
Ты мне, ветер, помоги, милой весточку шепни.
Знаю, ждет меня краса,
Проглядела в ночь глаза.

Как ночка темная,
Как речка быстрая,
Как одинокая луна,
На небе ждет меня она.

Ты неси меня, река, за крутые берега.
Ты неси меня, река, за крутые берега.
Голубы у нее глаза.

Как ночка темная,
Как речка быстрая,
Как одинокая луна,
На небе ждет меня она.


Si traducerea, ca sa nu ma injurati :)

Poartă-mă, râule!

Poartă-mă, râule, spre munţii abrupţi,
Acolo unde sunt câmpurile mele, acolo unde sunt pădurile mele,
Poartă-mă, râule, spre locul unde m-am nascut,
Unde trăieşte frumoasa mea cu ochi albaştri.

Ca noaptea întunecată,
Ca pârâul repede,
Ca luna fără pereche,
Aşa mă aşteaptă ea pe cer.

Prin ceaţă apare focul, cum se face că e încă aşa de departe?
Vântule, tu să mă ajuţi, şoptindu-mi veşti dulci,
Ştiu, mă aşteaptă frumuseţea,
Privind noaptea în ochi.

Ca noaptea întunecată,
Ca pârâul repede,
Ca luna fără pereche,
Aşa mă aşteaptă ea pe cer.

Poartă-mă, râule, spre munţii abrupţi,
Poartă-mă, râule, spre munţii abrupţi,
La frumoasa mea cu ochi albaştri.

Ca noaptea întunecată,
Ca pârâul repede,
Ca luna fără pereche,
Aşa mă aşteaptă ea pe cer.

4 comentarii:

Anonim spunea...

pepushe....este o melodie foarte frumoasa. Ai gusturi bune :)

Unknown spunea...

kali, sefa, Lube e un canteret, un fel de Chilian daca vrei... dar nu pot decat sa ma bucur ca ai dat de el... eu de aproape 10 ani incerc sa gasesc la noi un album ceva.. na avantajele de a avea o prietena rusoaica la un moment dat.. :P apropo, Kombat este absolut geniala... si nu numai.. :)cu drag, Vlad Kayne

Cornelia spunea...

Melodia ca melodia, dar versurile.....Poveste si poezie!

Unknown spunea...

sefa! imi recunosc prostia... am mai uitat limba.. :) lube e numele formatiei.. pe el il cheama Alexander nu stiu cum.. :D

p.s. ne vedem la defilarea DAC de 1 dec?
kayne