duminică, 2 februarie 2014

Avem scoica

Avem scoica, da. Lui mami ii place culoarea. Nu este vreo "scula" de scoica, insa atat si-a permis mami, atat a luat. Si, oricum, mami se pricepe la mesterit, asa ca sigur o face si mai confortabila.

Am avut noroc cu niste prieteni care se aflau in BV; au mers ei in locul meu, au puricat-o si au cumparat-o. O consider utila, nu in ideea ca o sa ne plimbam intr-o veselie cu masina, ci pentru a putea s-o tin pe Capshu cu mine peste tot in casa. Doar n-o s-o tin la ea in camera, "pedepsita" in patut, nu?

Am mai cantarit in privinta sterilizatorului de biberoane. Este semiinutil. Aceleasi rezultate le pot obtine fierband biberoanele "the old fashion way", civilizat, timp de 10-15 minute. Si-asa majoritatea echipamentelor din casa sunt pe curent electric, inclusiv cuptorul, insa gazele le platim la comun. Deci, sa le consumam, zic :))

Am invatat sa fac baby ring sling fara cusaturi. Imediat ce intru in concediul de maternitate, o sa fac si varianta cusuta. Consider si caruciorul ca fiind semiinutil. Copilul se bucura mai mult de "inghesuiala" de la sanul mamei decat de comoditatea spatiului din carucior. Am gasit, pe langa tutoriale, si un site din State care vinde cercuri de aluminiu pentru sling-uri. Voi comanda acolo cateva seturi de inele, pentru ca vreau sa le fac si prietenelor mele cadou cate un sling. Militez pentru apropierea mama-copil (ce aiurea suna! :) ), pentru naturalete etc. Si funny thing: un sling la noi este considerat un soi de moda, e o chestie fashionista care costa destul de mult. Un sling poate ajunge la 150-250 lei, adica oarecum la pretul unui carucior second hand. Discutam despre maximum 2 m de material (si ies doua slinguri, nu unul!), 2 inele de aluminiu (de preferat), maximum 5 metri de ata si 2 ore de munca (pt cineva lipsit de experienta in trasul la masina). 

Am desfiintat si ideea de dormitor al copilului. Nu cred ca se poate bucura de niste abtipilduri cu scene din povesti, pentru simplul fapt ca trebuie sa cunoasca acele povesti. Trebuie sa le auda mai intai, trebuie sa-i placa. Nu amenajez dormitorul pentru mine, ci pentru ea, nu? Desigur, un minim de "pictura murala" va avea: niste flori, un curcubeu, niste fluturi, un soare... Culori vii, care sa-i stimuleze gandirea.

Asa ca treaba e simpla: ii amenajez coltisorul ei si, pana pe la 4-5 ani, vom imparti dormitorul. Apoi eu ma mut in sufragerie. Am tot cautat patut pentru Capshu, am intalnit nenumarate modele (unele cam scumpe pt o mamica singura). Am gasit unul dragutzel, zic eu, doar ca e prin Techirghiol si e mai greu de ajuns acolo. Am optat pentru unul metalic. Daca fii-mea o sa fie ca mine, sigur o sa tzopaie in el pana il ingenuncheaza :) Si, cand o face maimutzica 4-5 ani, daca mai e in firea lui, il dam cadou unui copil sarman si noi ne facem mobila de domnisorica viitoare scolarita :)

Sau nu. Vedem pe parcurs. Ce stiu insa este ca nu voi cumpara carucior, sterilizator de biberoane si abtipilduri cu Disney.

PS: scoica este albastra, un albastru viu, cu masinute, sori, fluturi, la gramada evribadi.:) Suntem mandre de ea. Am tot scanat piata in cautare de scoica/scaun de masina si, de cate ori ma uitam pe site la scoica asta, Capshu dadea din ceva. Am considerat ca si-a ales-o singura :) 




Niciun comentariu: