marți, 9 iulie 2013

Curaj, gaina, ca-ti dau un HTC :)

Azi a fost ziua reparatiilor :) am reparat un scaun, am demontat scaunele de la tico sa le spal tapitzeria, am reparat sertarul ala din bucatarie care astepta 3 cuisoare de vreun an si ceva..

Cireasa de pe tort a fost faptul ca mi-am reparat telefonul care a cedat acum un an. Htc-ul. Gratis! Moca! Dijaba! La fix, ca sa zic asa, dintr-o jumatate de noroc si jumatate de curaj :)

Am cautat pe net instructiuni de inlocuire a touchscreenului. Am gasit un link in care se explica ce sa faci ca sa verifici daca e cazul sa cumperi piesa. Nu a mers cum au zis ei. Asa ca mi-am bagat nasucul mai departe in meniul ascuns si am reusit. Sunt mandra de mine! Am scutit 200 de lei pe putin si am simtit ca nu am capul pe umeri doar ca sa nu-mi ploua in gat.

Iata linkul, poate mai are nevoie cineva de sugestii pentru reparatii la HTC:

http://www.ifixit.com/Answers/View/79693/How+do+I+fix+my+touch+screen

Eu am intrat in meniul de Fastboot, apoi in al treilea submeniu si aia a fost, a luat-o din loc! My baby Legend is back!



Niciun comentariu: