luni, 22 iulie 2013

Smile

Am un zambet cat toata fatza. Sunt fericita ca traiesc. Nu-mi mai trebuie alt motiv. Fericirea este intelepciunea de a accepta ca nu poti schimba multe lucruri, oricat te-ai stradui. Si, pentru ca sunt fericita, lucrurile bune nu vor inceta sa se intample. Na :)

I have a smile from ear to ear. I am happy because I am alive. I really don't need any other reason. Happiness is the pure wisdom of accepting the fact that some things can never be changed, no matter how hard you try. And because I am happy, the good things won't stop happening. Just like that :)

Un comentariu:

andrei spunea...

Sau in acceptiunea fericirii si a a deductiei ca fericirea este intelepciunea de a accepta ca nu poti schimba multe lucruri imi aduce aminte de ceea ce spunea candva un om deosebit....: "“ Doamne da-mi taria sa schimb ce trebuie schimbat, da-mi seninatatea sa accept ce nu se poate schimba si intelepciunea se deosebesc pe una de cealalta. “
Da fericirea izvoraste de aici, asa spunea mama mea.