vineri, 20 decembrie 2013

Frig si bine

Ger. Zi grea, fluturashule. M-am temut pentru o clipa ca te-am pierdut. Dupa atata zbatere si agitatie, nici eu nu mai stiu ce simt. Insa iti promit ca, de acum, tu vei fi prioritatea mea. Un dar atat de pretios primit cand nici nu mai speram nu poate fi risipit pur si simplu, doar pentru ca intotdeauna apare altceva, o alta "prioritate" si, de regula, a altcuiva.

De acum suntem noi doua. Vom dormi pana la pranz, vom manca iaurt cu fructe mesterit de noi doua, vom asculta muzica, o vom mangaia pe Mikuni si ii vom face baitza periodic iguanului Kiki, sa se mai distreze si el inotand.

Vom face bradul, mami, vom canta colinde si ne vom tine strans in brate fiindca nu mai suntem singure, ne avem una pe cealalta.

PS. Mama Si e bine, operatia a fost un succes. Jucariile si hainutzele au ajuns la Suceava. Adu-mi aminte cand te faci mare sa-ti povestesc cum, de Craciun, cerul face ca minunile sa se tina lant. Prima minune este ca tu traiesti. Te iubesc.

Niciun comentariu: