duminică, 4 decembrie 2011

Azi, nu, te rog eu, nu...

... mi-a ajuns programul facut de altii. N-am chef, "cum zice si Chirila", "nu am chef azi" :) Va rog sa-mi trimiteti pizza si calcan, ca tin regim :)))


Nu sunt lenesa. Dimpotriva, sunt foarte activa, dar in lumea mea, aia de va place voua sa-i spuneti "lume interioara", pe care ma straduiesc s-o pastrez bogata. De "afara" ce sa iau?.. Sunt satula de suferinta, de sarcini impuse, de "eu cred ca mai bine pentru tine ar fi sa...".


Eu cred ca mai bine - sau, mai bine zis, cel mai bine - pentru mine ar fi sa ma lasati in pace. "Asa suna in capul meu: bip-bip-bip-bip-bip-bip-bip! E ocupat!" Sunt ocupata, da, sunt ocupata! Lasati-ma in pace!


Inchei cu un banc pe care mi l-a spus azi tanarul Alveola - un prieten extraordinar -, ca sa intelegeti de unde vine treaba cu pizza si calcanul de la inceputul postarii.

Cica un tip se duce la doctor si, dupa ce este analizat din cap pana in picioare, este trimis la sectia de psihiatrie.
- Veti sta la rezerva 12 si veti manca mancare de regim: pizza si calcan.
- Pai cum, domn' doctor, pizza si calcanul sunt de regim?
- Pai da, ca numai alea incap pe sub usa.


Pizza sa fie Con Tutto, de la Capri (Bd Timisoara), iar langa calcanul prait sa puneti o jumatate de lamaie. :)

Va pupa fata.



"Astazi de exemplu, vreau sa pierd timpul,
Vreau sa schimb ritmul, atat de simplu,
Nu fac pericol astazi, nu sunt tipul,
Astazi nu iubesc, astazi nu lucrez,
Astazi o frec,(...) pun castile si plec,
Si ma petrec, pe bulevarde mari nu ma intrec cu nimeni,
Nu-s panicat, asta e bine, ochelari la ochi se stie, astazi e despre mine!
Ei bine nu incerc sa te conving,
Dar, daca n-ai stiut, astazi e soare in loc de frig,
Azi open your eyes, exact ca in filme ,
Ca daca nu te vede nimeni, poti sa vezi pe oricine
Azi Nu! sunt mort, inchid telefonul si las mesagerie:
Sunt plecat pe varful Omu, asa ca domnul
Slash doamna, va rog reveniti,
Azi ... faceti-va ca nu ma stiti.

Azi nu te rog eu nu, maine poate facem cum zici tu, dar azi NU, NU, NU, NU!
Azi nu te rog eu nu maine sigur facem cum zici tu, dar azi NU, NU, NU, NU!

Pot sa gandesc cu voce tare,
Ca nimeni nu ma vede, nimeni nu ma crede,
Nimeni nu m-aude, sunt un oarecare,
Pot sa fumez (...) seara la plimbare,
Pot sa desfac o bere cand e soare
Pot sa ma urc in tren si sa o iau spre mare,
A doua zi sa mergem prin Brasov sa cautam cazare,
Pot sa nu am o cale clara de orientare,
La cota 2000 cu toti tovarasii calare,
Pot sa bat la usa la vecinul, sa il intreb cum e vinul,
Daca-i mai bun ca primul, ca au inchis iar magazinul,
Pot sa fac asta non-stop, pot sa cutreier peste tot, cand stau pe loc.

Niciun comentariu: