miercuri, 26 iunie 2013

O katana, doua katane...

M-am hotarat sa ma reapuc de sport. Nu stiu foarte exact unde am sa fac asta, dar o s-o fac. In casa e cam complicat, pentru ca risc sa sparg toate nimicurile de tipul lustra, acvariu, ornamente si becuri. Cred ca o sa-mi iau mâțele si iguana si o sterg la tzara. 

Am nevoie de un profesor bun, pe care sa-l respect. Manifest crize de insubordonare daca cel care ma antreneaza nu atinge niste standarde. Categoric, cine pune shaua pe mine o pune pt ca merita. N-as accepta in veci diete si regimuri de viata de la un om cu burta cat china, sfaturi despre miscare si gandire pozitiva de la unul care fumeaza si injura. Voi ati face-o?: D probabil ca asta e motivul pentru care nu am rezonat cu sensei, desi am avut 2 tentative de colaborare la niste ani distanta. Am lucrat cu drag cu senpai insa. In plus, are un nume care il caracterizeaza perfect: Angel. Sper sa-si deschida sala lui.

Pana una-alta, sa mai mancam niste cirese, ca e vara si vremea lor mai are putin si trece.

Niciun comentariu: