miercuri, 5 iunie 2013

Tic-tac, tic-tac

Mai sunt doua saptamani si cateva zile pana la vacanta. Nu exista concediu fara mare. Si, pentru ca am prieteni buni, care-mi inteleg nevoia de singuratate si motocicleala pe unde ma taie capul, am primit si sugestii pentru o plaja pe gustul meu in tara mea, Bulgaria :)) 

Din poze, pare o plaja pustie, salbatica, la care ajungi pe niste drumuri proaste, deci chiar am sanse sa nu aud manele din Audi-uri cu IQ 7 :) atat de fericita am fost vazand pozele si asa emotie m-a incarcat, incat imi venea sa ma apuc de facut bagaje. Mai astept un pic insa. Si-asa, la cate haine mai am, bagajul este o joaca de copii. Aaa, si, in fond, la ce imi trebuie haine? :)) periuta de dinti, sapunul, un prosop, costumul de baie si undita :) echipament standard :)))))


Niciun comentariu: