vineri, 10 ianuarie 2014

22

Azi, Capshunica a implinit 22 de saptamani. De alaltaieri, o pot simti atunci cand mangai burtica :) nu stiu daca a existat vreo mamica sa poata descrie cu fidelitate sentimentul pe care l-a trait cand si-a simtit bebele miscand. Eu nu ma simt in stare, cu greu am reusit sa ma adun si sa fac un mic "recensamant" al primelor semne date de micutza mea.

Astfel, la fix 19 saptamani, vineri, 20 decembrie, am simtit primele fluturari. O senzatie asemanatoare unui flux de curent electric de voltaj si amperaj mic. :))) explicatii de femeie :))))

Mai apoi, in seara de Craciun, la 21.47, am simtit primele miscari mai serioase, care chiar semanau a miscari, presupun ca maimutzica isi cartografia perimetrul. Dupa spaima trasa cand am sarit de pe scara, am inceput sa monitorizez toate miscarile fetitzei mele pret de cateva zile, cu exactitate de secunda. Stiu, sunt nebuna. :) cateodata imi este atat de teama sa nu ii cauzez disconfort sau sa-i fac involuntar vreun rau cu stilul meu de a munci ca disperata, incat dau in extrema cealalta. 

In fine, de vreo doua zile o simt foindu-se cu simt de raspundere si dupa un fus orar care seamana suspect de tare cu al meu. Modul in care se misca pare desprins antrenamentele de budo ale maica-sii. Deocamdata, a invatat mae geri sau cel putin asa mi se pare mie :)) cert este ca i-am simtit kick-ul cand tineam mana pe burtica. Astept kiai-ul :)))

Te iubeste mami, Capshunico!




Niciun comentariu: