joi, 2 ianuarie 2014

Curiozitati

Interesanta masinarie corpul femeii!...

Intai de toate, isi scade singur imunitatea, ca sa permita firicelului de viata sa se prinda in uter, nu-l trateaza ca pe un dusman care trebuie anihilat. Mai apoi, timp de doua saptamani-o luna, ousorul isi ia tot ce trebuie din bagajul cu care a venit, astfel incat este posibil ca, daca faci o greseala in alimentatie sau bei alcool, acestea sa nu patrunda pana la ghindoc.

Mai apoi sunt poftele! Eu, una, mananc portocale intr-o veselie si, mai nou, la masa de Anul Nou luata in varful patului, la hotel Plapumioara, am mancat... seminte de floarea soarelui prajite si o banana. Asa mi-a fost pofta. Si am mancat, nene, nu m-am incurcat! :)

Explicatia am gasit-o pe ultimul buletin de analize, de dinainte de Craciun, in care fierul, magneziul, calciul si hemoglobina sunt sub nivelul marii. Cu mult sub nivelul marii. Asta explica starile de oboseala accentuata, printre altele. Si stiti ce e interesant? Capshunica are tot ce ii trebuie, este o grasuna bine inchegata. Ea isi ia tot ce-i trebuie de la mine. Ciudat, nu? Indiferent ce mananci si ce suplimente iei ca mama (eu iau fier in doza dubla si, dupa cum se observa, iau degeaba), fatul isi ia din proviziile tale absolut tot. Mai mult, isi poate produce singur si o parte din lichidul amniotic, din urina si secretii pulmonare.

Si, daca adaugi la toate astea si faptul ca poti naste natural, fara anestezii, epiziotomii si altele asemenea, doar controlandu-ti respiratia si gandurile, va puteti da seama singuri ce masinarie ingenioasa si puternica este corpul femeii...

Niciun comentariu: