sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Mamica si burtica in Herastrau

Sambata. Zi libera. Nu prea stiu ce sa fac cu timpul  liber, notiunea asta imi cam lipseste din bagaj. Pana la urma, m-a salvat Toni, prietena mea (stiti voi, cea pe care am testat painea acum o saptamana :))) ). Asa cum singura se caracterizeaza, ea este amanta naturii, asa ca nu am scapat de o tura prin Herastrau.

Ca orice prietena, stie cat de mult inseamna pentru mine noua postura pe care am imbratisat-o, cea a maternitatii. Toni are "mana" si "ochi", asa ca plimbarea a inclus o sesiune foto cu mamica si burtica. Pozele se gasesc mai jos, nepuricate. Enjoy! :))













7 comentarii:

Anonim spunea...

luminoasa, radioasa.. esti superba, sis :*

Andrei spunea...

Da, esti frumoasa si fericita din ceea ce se vede in poze. Sa ramai asa.Te pupa fratele tau. :)

apple spunea...

Hmmm!! Am intrat sa-mi citesc comentariul şi... Nu e! Nu am reuşit să îl postez:((( nu.i nimic, insist! Kali, Felicitaaaari!!! Mă bucur enorm pentru tine! Să ai sarcină uşoară şi o fetiţă norocoasă! Eşti un om special şi meriti tot ce e mai bun! Gena

Kali Mera spunea...

Va multumesc mult! Ce surpriza frumoasa!

Te pup, apple! Mult de tot :) pupici si lui R :)

Unknown spunea...

Ce frumoasa esti....... ma bucur pentru indeplinirea visului tau... Iti doresc tot binele din lume, sorry va doresc tot binele din lume. Mi e dor de tine.....Va pupicesc cu mult drag :*

Unknown spunea...

Buna. Îți sta foarte bine si ți se vede fericirea pe chip. Îți doresc o sarcina si naștere ușoară si multă fericire alături de pitica ta. Abia aștept sa mai vad poze. Te pup

Cecilia spunea...

Super tare nu ma asteptam la asa ceva. Ai disparut din peisaj cu totul. Ma ingrijorasem la un moment dat, dar am vb cu Simona si mi-a spus ca doar ti-ai desfiintat face-ul, asa ca m-am linistit. Dar asa ceva...! Felicitari si multi pupici! Poate ma suni tu, te rog, ca telefoanele tale pe care le am eu sunt inutile vad!