duminică, 11 august 2013

Ziua 10

Azi am vizitat putin din centrul Ipswich-ului, in cautare de niste pantaloni, ghete si casca. Ghetele mele cam cedeaza, pantaloni mai am doar pe cei de piele, pentru ca pe cei de trening i-am picatzit cu ulei de motor. Ma doare spatele foarte tare in continuare. Primele semne le-am avut din Bucuresti, de saptamanile trecute. Va trebui sa ma tin de planul cu RMN-ul, ca deja devine suparator. Nu pot sta in picioare, nu pot merge, nu pot sta culcata fara sa ma doara. Ma cam plictiseste.

Dupa masa de pranz, am atzipit un pic, prezentand simptomele bolii porcului: "Fie porcul cat de mic/ Dupa masa doarme-un pic". L e vioi si a propus sa ne plimbam cu motoarele pana la malul marii, sa vizitez podul Orwell sau ceva de genul asta, daca am inteles eu bine. E ocazia perfecta sa vad daca functioneaza cablul de kilometraj cum trebuie. :)

See you soon. Fac poze pentru voi.

Edit: poze din tura de azi:

Raul Orwell, de pe pod






Am fost si la mare:
























3 comentarii:

Rox spunea...

mai fa poze, ne bucuri si noua ochii ;)... pupaaam!

Unknown spunea...

E vaaaaaiiiiiii
In sfârșit :-)

Anonim spunea...

Scarbosenie mică, dacă tu nu te gândeşti la mine, eu mă gândesc la tine.
Ai grijă pe drum. Îţi urez doar asfalt uscat. Aia cu break a leg, să rămână la ei.
Să stăpâneşti sănătoasă capra.
Mandy.