luni, 12 august 2013

Ziua 11

M-am trezit de dimineata in zgomote de mobila mutata cu ura. Ca sa fiu sincera, am crezut ca fura cineva frigiderele din bucataria comuna.

Am baut o cafea, am mancat un pic de ciocolata, de mai mult nu mi-a ars. Am iesit la o scurta sesiune de shopping, in intentia de a-mi cumpara o casca moto second-hand, ca sa nu dau iama in avere, ca altfel ma vad impingand la 'onda pana in tara. N-am gasit. In schimb am gasit o pereche de blugi simpatici, un costum de baie, un maieutz... Lucruri extrem de utile, mai ales costumul de baie, aici, unde pe plaja te bati pentru prosop cu pingiuinii.

La sugestia lui L, m-am dus la un magazin cu articole specific moto si am gasit acolo. Scorurile erau exprimate in lire din toate punctele de vedere. Studiasem amandoi e-bay-ul, in cautarea unei candidate care sa ma tina 4000 km, insa ba erau prea scumpe, ba erau prea departe si costa mult posta sau dureaza prea mult sa vina. Deja am o tona de zile in Anglia, e momentul sa plec in Italia, ca ma asteapta Toni cu pepene de 19 kg la frigider, doar-doar apar. Vrand-nevrand, am dat 70 de lire pe o casca noua. 




In alta ordine de idei, dupa plimbarea de aseara, toba mea racnea ca una de Harley suparata, iar cablul de kilometraj face orice mai putin sa masoare milele. L s-a hotarat sa sudeze toba.



Si acum va las singurei pe aici, ca ma apuc de cablu. Va pupa fata!


Edit: gata si cablul :) probam :)

Edit 2: este 22.22 si unul dintre firele care alimenteaza farul a luat foc frumusel pe sub carene :))) asa ca maine dau carenele jos iar si L reface partea aia de instalatie. 




2 comentarii:

Ştefan spunea...

Pupăm şi noi fata cu vis alb :*

andrei spunea...

Mai ti pup si ai grija la drum ;), ca armasareul asta alb te duce in siguranta daca il calaresti bine.