vineri, 9 august 2013

Ziua 8

Am picat MOT-ul. Furca merge frumos, nu curge, toba nu urla, farurile sunt reglate, franele sunt sublime... E, ale naibii de valve de la roti erau varza, jumatate retezate. Si in acest mod simplu am ramas fara itp. Omul a vazut ca am polishat furca, a vazut ca toba rasufla putin, farul batea cam jos, ca era reglat dupa fostul rider. A notat toate astea, am remediat farul si am picat, dupa cum spuneam, din vina unor penibilitati de valve...


Ce e frumos este ca omul ne-a dat doua valve si timp de zece zile ne putem intoarce la el sa ne re-itepeasca, moment in care va controla doar valvele. La fix, ca nu stiu ce dracului am facut cu cablul de kilometraj de nu mai inregistreaza. 

Am demontat cu rabdare roata fatza, dom' profesor a montat valva si treaba s-a repetat si cu roata spate. Facui poze la toate lucrurile bune, dar si la toate porcariile gasite sub ea. Acum astept sa termine L treaba, ca vreau sa iau MOT-ul azi. Maine urmeaza sa dam o raita pana la mare sau la un gratar cu niste alti motociclisti, ramane de stabilit.




Edit: am ajuns ultrarapid la itp din nou, ocazie cu care am intrat in legalitate :) am itp :)


2 comentarii:

odi spunea...

imi dai emotii :)

Rox spunea...

ieeei! :*