marți, 6 august 2013

Ziua 4

Dupa ce am mesterit noaptea trecuta pana tarziu, am plecat "acasa" si m-am culcat. "Acasa" era un fel de camera, zic ei. Incaperea avea un geam mic, un pat mic, un dulap mic (plin de praf) si tv si costa 22 de lire. Ca dimensiuni se apropia undeva de 1,5 x 2,5 m, dar, daca te gandesti ca esti acolo doar sa dormi, nu sa dansezi vals, supravietuiesti. Baia e comuna, iar budele sunt in aceeasi incapere cu dusurile. Budele au usi din lemn, dusurile - din sticla securizata transparenta. Daca unui gigel i se face de dush, intra acolo si blocheaza usa principala, lasand in standby colocatarii cu urgente lichide sau solide. Am experimentat-o si pe asta. Dar puterea mintii e mare, am invins. M-am dus la benzinaria de langa casa. La intrare paream catranita, probabil, dar cand am iesit mi se citea fericirea in ochi si pe cantar, asa ca i-am facut fericiti pe angajatii de la benzinarie, inca un client multumit.

Am mancat micul-dejun in aceeasi linie lipido-proteica. Presupun ca e din cauza frigului corpul meu cere prajeli, oua, carne. Eu nu mananc acasa doua zile la rand oua, mai ales prajite, dar aici treaba sta cu totul altfel... Multumita de faptul ca am rezolvat tot ce mi-am propus, mi-am luat bagajul, am predat cheia si am plecat la service, unde am aterizat aproape de ora 10.30. L era deja in paine cu munca, mi-a gasit un locusor, a pus visul pe cricul central si a inceput sa ma invete cum se dau carenele jos, care e cdi-ul, care e senzorul de self-canceling pentru semnalizatoare, pt ca motoreta, desi veche, e desteapta: dai semnal sa depasesti sau sa iei o curba pe o alta strada, faci miscarea si, dupa un numar de impulsuri (sclipoceli), semnalele se opresc singure, nu mai trebuie sa faci tu nimic. Discutam despre tehnologia japoneza a anului 1989, da? Tinand cont ca unele au avut si radio incorporat, cu boxe in bord si tot tacamului, se poate spune ca era o inovatie in domeniul tehnicii moto pt acea vreme.


Ca sa dai furca jos, demontezi inclusiv farul. Dispare tot. Asa am avut ocazia sa puricam atent-atent visul. L a gasit nereguli, are ochiul antrenat pt asa ceva, dar incearca sa ma ajute sa le remediez. Am demontat furca solo, am facut-o bucati, la fel si manichiura. Am spalat toate componentele cu o solutie speciala, apoi cu apa, le-a, sters si le-am pus la uscat, in eventualitatea ca mai e ceva apa ramasa captiva pe undeva. O furca arata cam asa, daca o cumperi la sacosa, desigur:


Surubelele alea multe din tavita de langa sunt toaaaaate surubelele date jos ca sa pot aduce motoreta in halul in care ati vazut-o.

Din pacate, furca are semne de prostie, a fost mutilata efectiv cu surubelnita in incercarea unuia dintre fostii proprietari de a schimba semeringurile, cred. Taieturi adanci, zgarieturi superficiale, toate astea sunt menite sa distruga si semeringurile pe care vreau sa le montez. Asa ca mi-a venit ideea sa polishez tevile cromate si, dupa muuulte ore de munca, am stins lumina si am plecat la nani la 1 noaptea. Marti urmeaza sa o incheg si, sper, sa ajung la itp. Dorinta mea este sa-i fac o revizie totala, ca sa stiu ce si cum se face si sa ma asigur de este gata pentru 5000 de kilometri fericiti impreuna in drmul nostru inapoi spre casa.








Niciun comentariu: