miercuri, 7 august 2013

Ziua 5

Nu s-au intamplat chestii notabile azi, poate doar ar fi de luat in calcul faptul ca motelul unde m-am cazat a fost aproape gol, astfel incat am putut sa ma duc cand vreau io sa fac dus sau sa ma gandesc la nemurirea sufletului. :) 

Mi-am petrecut toata ziua in garaj, cu portii mari de frecat motanul si feliute mici-mici de munca. Sunt anumite lucruri care trebuie facute, nu stiu sa le fac si astept sa se elibereze dom' profesor, care e asaltat de treburi, dar care isi face timp pentru Pacifica mea. 

Furca a inchegat-o el si am montat-o impreuna. Am pus roata si am puricat cu simt de raspundere etrierele, am invatat cum se demonteaza partea culisanta si am sters toate urmele macelului facut de uleiul de furca pe toata partea din fatza. Am montat etrierele la loc, iar aerisirea franelor a revenit in parohia lui L, care probabil mi-a citit inteligenta in ochi si s-a decis ca e mai bine sa faca el treaba asta, poate scap, totusi, si ajung acasa.





M-a luat motzaiala de la frig, mi-am pus geaca de motor pe mine si m-am proptit pe un scaun, unde am zacut initial ca o felina plictisita, iar mai apoi am dormitat scrofeste. Bine ca n-am cazut de pe scaun. Intre timp, dom' profesor a degresat frumos motorul, l-a spalat cu simt de raspundere si l-a mutat inapoi in garaj. Frigul e la ordinea zilei aici, ajunge seara la 12-14 grade, iar eu am haine cam de vara. Vara de-aia temperata, indigena, nu de-asta polara... In fine, cu un dus fierrrrrbinte-fierrrrrbinte, am scos gheata din oase si m-am culcat torcand sfios (ca sa nu spun sforaind ca ursul) bagata pana peste nas sub patura.

Niciun comentariu: