marți, 13 august 2013

Ziua 12

Ieri n-am apucat sa verificam cablul de kilometraj, ca farul facea figuri si era deja seara, nu mergea sa te dai fara far. Apropo, in Anglia e legal sa te dai pe strada cu o motoreta preparata pentru pista (pentru cei care nu stiu, motoarele de pista nu au faruri si semnale, din ratiuni care nu necesita explicatii suplimentare, zic eu). Conditia e sa nu te prinda noaptea, logic. Si, daca nu ai semnale, semnalizezi cu mana, ca biciclistii.

Revenind la far, sus-numitul refuza sa se aprinda. Modelul asta de Honda, spre deosebire de CBR F3, aprinde automat farul cand pui contactul si-l decupleaza cand dai la demaror, ca sa pastreze putere in baterie pentru pornire. L a masurat, a curatat contacte, totul ok. Cum monta la loc butonul de start, cum nu mai voia farul sa se aprinda. Intr-un final, la o miscare de ghidon, s-a declansat Disco Pacific Coast, cu fum pe sub carene si sfarait. L a taiat contactul rapid. Singura mea reactie a fost sa ma gandesc cam ce s-ar fi intamplat daca eram pe autostrada si s-ar fi declansat "distractia". In cateva secunde, pana sa apuc sa franez, cred ca as fi aratat ca ghostrider :)) M-am decis sa iau in portbagaj niste sticle cu apa, pentru ca nu stiu daca as putea sa rezolv problema ca Gulliver in caz de urgentza.


Asta s-a intamplat aseara. Dupa care am dormit foarte prost, l-am visat pe M si m-am trezit cu fatza la cearsaf. Recomand calduros sa nu fiu intrebata de vorba azi, sunt usor ciufy. 

Am demontat iar juma' de motor si zac la soare, pana se mai elibereaza L, sa vad ce belele au firele. E un soare arzator pentru moment si am de gand sa ma bucur de el. Aseara m-am congelat dupa ce am mers 5 minute pana la magazin, la 11 grade, pe motor, cu polarul pe mine...


Mi-e dor de canicula.


Edit 14:06 :

Iete instalatia scoasa cum arata. A "plecat" pe 30 si ceva de cm..








Nu am inca un diagnostic, insa e posibil ca scurtcircuitul sa fi pornit de la firele de pozitie anulate de unul dintre previous-i. Pacific Coast are becul de semnal la fel ca ala de stop, cu doua filamente. Pozitia sta mereu aprinsa, insa in UK nu ai voie cu pozitie pe becul de semnal fatza, pe motiv ca-i poti induce in eroare pe ceilalti soferi. Cu ocazia asta, l-am rugat pe L sa faca luminile de pozitie asa cum le-au gandit mama si tata lor japonezi:




Dupa toata puricarea asta, pun pariu ca patru-cinci ani nu ma intalnesc cu niciun mecanic :))




4 comentarii:

andrei spunea...

Este f bine ca ai patit chestia asta cand ai avut ajutor linga tine, banuiesc ca ceva a dat la masa. Sa o faci repede si sa te dai cu ea sanatoasa. Tepupa fratele tau ;)

Kali Mera spunea...

Pup si eu. Firul de masa e compromis si, pe langa el, inca vreo doua-trei-patru fripturizate :) ti se rupe sufletul...

DINU spunea...

Buna seara Frumos domna Eugrnia . Si Bianca mea s-a plimbat inca din 15 .06.2013 decand a plecat la Berlin. A fost la Marea Nordului pe insula Amrum, la munte in Bayern , la zoo in Berlin. A invatat germana bine ,perfect. Cu mine a vorbit zilnic 5 minute pe zi. A avut companiia copiilor si a adultilor , si a vorit germana ainvatat fluen. Pe 25 August ma duc sa o iau dupa2 luni si 2 saptamani. Cred ca este cel mai frumos concediu pe care am putut sa i-l ofer.La intoarcere o duc in Praga. Intoarcere placuta fara incidente va doresc

Rox spunea...

Matzaraie, cablaraie, vine o vorba cum ca s-ar regla... Asa ca bucura-te in continuare de calatorie. Stii cum e, fara peripetii, n-ar mai fi de s-ar povesti!
Te pupam