vineri, 9 august 2013

Ziua 7

Azi am terminat de asamblat, cu o oarecare bataie de cap, ultimele plastice. Aparatoarele de la roata din fata mi-au scos peri albi, pentru ca se clipseaza in doua locuri printr-o miscare usor spiralata, apoi se infige un mutzutzoi intr-o garnitura de cauciuc si tot ce mai ai de facut este sa le fixezi cu doua amarate de suruburi pe fiecare. Beleaua e ca nu se lasa usor convinse si, dupa ce le clipsam, cand sa bag mutzutzoiul, ele hop! sareau de pe clips. Daca nu, invers. In fine, le-am dat de cap pana la urma, dar cu o doza oarecare de spume, intrucat calmul lor englezesc ma scot din calmul meu englezesc.


Restul zilei m-am tolanit pe motoreta la soare, cu muzica faina in urechi, data la maxim, visand la itp-ul de maine. Am avut ocazia sa-l vad pe dom' profesor cum doctoriceste mertzane care raman cu farurile aprinse de nebune si papa baterii, audiuri care nu vor sa plece nici piscate cu robotzelul, am vazut cipuri si placi de baza la microscop. Foarte educativ. 

Aa, si am mancat foarte putin. De doua zile mananc putin. Poate ma obisnuiesc sa nu mai mananc deloc. 



Am reusit performanta de a merge la cumparaturi ieri si de a cumpara niste cafea serioasa, o Lavazza rosie. Pe aici e la moda cafeaua instant. Am imprumutat de la vecinul Michael un fierbator. Deschisul  pachetului a fost o aventura, pentru ca mi-a fost lene sa ma spal pe maini si imi alunecau, dom' profesor la fel, asa ca ne-am orientat, ca doar eram intr-un service amandoi, nu? Iata metoda noua de deschis cafele:






Niciun comentariu: