joi, 31 iulie 2008

Chipuri

Plec in concediu. Mi-a dat sefu' voie :) Lucrez de putin timp aici, deci nu prea aveam cum sa ma sparg in figuri cu un concediu, da' sefu' (care "e" doi, de fapt) intelege multe.

M-am pus gramada pe facut bagaje pentru Bulgaria, am sortat la greu din cele 3 perechi de pantaloni si 5 tricouri pe care le am :) Vorba aia, ce-i in sifonier e si pe mine. Viziunea mea despre tzoale? Sunt facute ca sa nu iesi gol pe strada. Cred ca se vede al dreaq de tare in halul in care ma imbrac :)) Apreciez insa persoanele ingrijite si imbracate cu bun gust (nu este echivalentul lui "trendy").

Inainte de a ma apuca de DTP, cu foaaaarte multi ani in urma, am lucrat cu o prietena la firma ei. Colaborarea noastra presupunea design vestimentar si s-a extins pana la design de interior si de mobilier. Atunci am invatat sa fac mobila si, ca urmare, mobila din casa mea (fosta, ca actuala e inca goala) a fost facuta cu manutzele astea doua (stangi, da' nu mai conteaza). Haine nu mai am timp sa fac decat foarte, foarte rar si nu prea mai investesc in asemenea chestii, pentru ca am alte prioritati, cum ar fi Suza. Si-i dau ce-mi cere, ca este o bucata din sufletul meu. Celalalt "eu". Unul dintre "eu"-uri, ma rog.

Si, revenind in timpurile noastre, cum sortam io de zor, asa, haine, ma puse dracu' sa caut un DVD cu muzica, ceva mai antrenant, ca mi se lipeau ochii de somn si numai de ordine in dulap n-aveam chef. Zis si facut. Bag DVD-ul in calculator si constat ca nu e muzica pe el, ci o parte din pozele de pe fostul calculator. Evident ca s-a dus dracu' sortatu' hainelor, impachetatu' si pupatu' de "La revedere, Romania! Bulgaria, pazea ca vin!". Pozele sunt din epoci diverse. Ma uit la ele si parca sunt alte persoane, nu eu. Sunt alte "eu"-uri, paralele sau simultane cu mine si cu "eu"-ul numit Suzi.

So... Here I am. Chipurile mele... Enjoy.




















































5 comentarii:

Anonim spunea...

du-te ba in Bulagaria si lasa-ne in pace !!!
dupa ce te intorci gaba info.

Kali Mera spunea...

Stai asa, sa ajung :) Cred ca m-a lasat incarcarea la Suza. Da' o imping pana la Varna, si tot plec!

Anonim spunea...

frumoasa in orice ipostaza. si pe dinauntru, si pe dinafara...
te pupa sora ta.

oana

Kali Mera spunea...

Nu o sa imping motoreta pana la Varna in cauza ca m-ar fi lasat incarcarea! Ura! Nu m-a lasat incarcarea, era bateria goala. Da' m-a lasat ambreiajul. :))) Da, stiu, sunt de rahat :)))

Anonim spunea...

Cel mai mult imi place cum esti tunsa periuta. Te caracterizeaza freza :P