duminică, 27 iulie 2008

Simplu nu este egal cu usor

Jan 4 2008, 03:43 AM

Am mai spus-o pe undeva, dar nu-mi amintesc exact in ce context: oamenii au nevoie de incurcaturi si "complicatzenii" ca sa simta ca traiesc. Asta, in ciuda faptului ca viata e simpla.

Exista momente in care ar fi foarte simplu sa spui "nu", dar nu e usor. Exista momente in care ai vrea sa spui, simplu, "da", dar e greu. Ti-e lehamite si totusi simplu sa scrii pe blog despre astea, desi nu e deloc usor. Ai vrea sa le spui cuiva in care bate o inima, nu cuiva care se conserva la rece tinand in cusca pieptului un cub de marmura rosie... Ar fi simplu, dar niciodata usor.

Ar trebui inventate blogurile in care sa nu poti edita ce ai scris; in felul acesta, le-ai da altora de stire despre cum esti tu cel ascuns in noaptea ta, nu cel pe care-l vad ei in ziua lor. N-ai putea minti, probabil, si n-ai putea ascunde scheletii din dulap cu atata indarjire cum o faci atunci cand stii ca poti sterge ce ai scris, pe motiv ca "nu suna bine". Nici nu trebuie sa "sune bine": ala esti tu, "tu"-ul real. Cu sincopele, armoniile si disonantele tale...

Am spus simplu "nu" si n-a fost deloc usor. As fi vrut sa spun "da", dar nu am putut. Am spus "nu" si am facut "da" - asta e cea mai mare prostie. Sper sa nu se fi prins nimeni. Speranta moare ultima, deh..

Niciun comentariu: