duminică, 27 iulie 2008

Happiness Is A Loaded Gun

Jan 9 2008, 05:36 PM

M-as distra copios daca, intr-o zi, intrand intr-o librarie, as gasi pe rafturi o carte care sa se intituleze: "Fericirea - instructiuni de descoperire si utilizare" :)) Pun pariu ca ar fi un best-seller.

Exista "Jurnalul fericirii" al lui Steinhardt. Dar nu are legatura cu ce vreau eu sa scriu aici.

Am ajuns sa ma manance degetzelele daca nu scriu pe blog macar un rand in fiecare zi. :) Asta e un obicei proaspat capatat, dupa cel al cititului pe net. Citesc orice, e ca o foame de informatie care trebuie potolita musai. Daca nu citesc, intru in "sevraj lecturistic" :))

De fo saptamana, ma delectez cu diverse subiecte, dar cele care mi-au retinut atentia au fost constructia sinelor si sistemul de franare la trenuri. Recomand, este f interesant. Numai ca uneori ma satur si eu de propriile mele sugestii de lectura, asa ca mai cer de la prieteni. Chiar ieri s-a intamplat asta. Rezultatul?

Din 7 linkuri, 1 era catre bikez.com, 1 catre moto.it, 1 catre site-ul unui grafician-designer roman f talentat si 4 catre acelasi subiect. Acestea 4 din urma proveneau de la persoane care nu se cunosc, fac parte din cercuri diferite. Nici linkurile nu erau identice, doar subiectul abordat era acelasi.

Primul pe care l-am accesat a fost cel venit de la un fost coleg de la firma, care m-a distrat, pentru ca era eva.ro. Superhaios sa-ti dea link un barbat catre eva.ro, fara sa te trimita la cratita. :)) N-am ras de fatza cu el, ca sa nu-l necajesc, dar am citit atent.

Era un articol scris de o tanti psiholog care, dupa o scurta prezentare, insira ca pe margele caile prin care sa atingi fericirea. Parerile, pertinente, de altfel, si fundamentate pe cunostinte in domeniu, nu mi-au dat insa nicio solutie. Pentru ca "retzetele" nu sunt retzete pentru toti, fiecare isi gaseste (sau nu) calea lui. Fiecare trebuie sa lupte cu demonii pe care ii are, nu sa-i hraneasca, pentru ca demonii sunt lacomi si acapareaza tot... Si demonii astia au obiceiul sa-ti sopteasca la ureche lucruri duuuuulci... Sa te faca dependenti de soaptele lor... Pana cand te indepartezi de lume si de tine. Te insingurezi fara sa-ti dai seama si, cand in sfarsit realizezi, e destul de tarziu si uneori ireparabila pierderea...

Cica fericirea trebuie observata la altii, analizata si practicata, trebuie dorita din tot sufletul. Da, fericirea e un exercitiu. O ecuatie. O ecuatie cu multe necunoscute pe care trebuie sa le "dresezi". Si prima necunoscuta esti tu...

Parafrazandu-l pe Alice Cooper, spun ca "Happiness is a loaded gun"... Si completez, amintind de bancul ala haios: depinde de care parte a... tzevii esti...

Niciun comentariu: