miercuri, 30 iulie 2008

Thank You For The Music

Azi am primit un cadou, desi nu este ziua mea :) Sunt tare :))

Evident, glumesc. Sunt - de departe - ultima dintre cei din urma, la care cei mai multi nu se gandesc deloc, putini dintre ei ma injura si si mai putini ma iubesc :) Si eu pe voi. Fara numar ;)

Insa cadoul asta a venit azi intr-un moment in care gaseam destul de dificil sa articulez cuvintele, daramite sa zambesc. Si am zambit. De fapt, am si cantat. Si, daca aveam tupeu, iti si spuneam fata in fata... Nu-s prost crescuta, ci doar un pic salbatica. Nu sufar de lipsa de maniere, ci ma bucur in fiecare secunda de asta :)

Tot ce voiam sa fac era sa-ti spun, asa cum trebuie,... "multumesc"...

Am cautat si eu un cadou, care sper sa te bucure cum m-a bucurat pe mine cel de la tine. Fara imagine, sa poti inchide ochii, sa lasi auzul sa-si primeasca darul. Click si inchide ochii. Esti "safe" si poti zbura. Tot ce ai de facut este sa intinzi aripile...

Niciun comentariu: