duminică, 27 iulie 2008

Scrisoare catre Mos Craciun

Nov 30 2007, 04:04 PM

Draga Mosule,


De mica, am invatat ca poti fi fericit cerand foarte putin de la viata. Un om nu are nevoie de bani, bijuterii, faima, femei/barbati, case si masini pana le pierde numarul...

Am invatat ca fericirea si multumirea le gasesti in interior, departe de privirile iscoditoare ale altora. Cand te regasesti, dupa o lunga perioada in care te-ai pierdut prin ceata problemelor cotidiene, si cand reusesti sa te impaci tu cu tine insuti, lumina ta din interior straluceste ca o Stea a Nordului pt ceilalti. Atunci le poti fi cu adevarat de ajutor. Optimismul tau este molipsitor, ridica tonusul si ofera sprijin celor care inca mai sunt prinsi in valtoarea cenusie a vietii.

Educatia pe care am primit-o de la familie si prieteni a presupus dragoste si ajutor dezinteresat pt cei din jur.


Ce-mi doresc eu de Craciun? Imi doresc sa nu mai fiu luata de fraiera...

Am analizat toate chestiile care s-au petrecut in viata mea in ultima perioada si am ajuns la concluzia ca e mai sanatos sa mergi dupa dictonul "Orice om este o jigodie pana dovedeste contrariul". Numai ca io nu vreau sa fiu "sanatoasa" si-mi doresc ca si ceilalti sa fie la fel de "bolnavi"ca mine.

Vreau sa raman mereu "bolnava" si sa stiu ca existenta mea a fost, cu adevarat, de folos cuiva.


In rest, Mosule, nu prea am nevoie de nimic... Daca e ceva, o sa cer la anu'...


Te imbratiseaza copilul vesnic si naiv,

Kali

Niciun comentariu: